Polski rynek whisky urósł

WIS
opublikowano: 06-09-2010, 11:55

O 28 proc. urósł polski rynek whisky – w  okresie od czerwca 2009 r. do czerwca br. nabywców znalazło w Polsce 769 tys. dziewięciolitrowych skrzynek whisky (o 170 tys. więcej niż rok wcześniej).

Przełożyło się to na blisko 28-proc. wzrost wartości rynku, do 573,4 mln zł – podało Diageo Polska.
Podobny wynik zanotowała należąca do Diageo marka Johnnie Walker Red Label, najlepiej sprzedająca się w Polsce i na świecie whisky.

Diageo chce wzmocnić jej pozycję w naszym kraju. Właśnie rozpoczął dwumiesięczną kampanię promującą tę markę, w tym duży konkurs konsumencki i promocje w klubach.


 

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: WIS

Polecane