Marek Kłuciński
Nowy dyrektor departamentu strategii marketingowej obejmie w spadku wielkie pieniądze.
Tegoroczny budżet marketingowy banku wzrósł bowiem — w porównaniu z 2007 r. — aż o 70 proc. Obecnie szacuje się go na 120-160 mln zł.
Marek Kłuciński (odpowiada teraz za strategię i komunikację reklamową bankowości detalicznej i korporacyjnej) pracował już. wcześniej w PKO BP — jako dyrektor departamentu promocji i komunikacji, a następnie jako jego rzecznik. Ostatnio pozostawał jednak doradcą prezesa Banku Pocztowego (PKO BP ma w nim 25 proc. udziałów). Zastąpił Bartłomieja Pawlaka, który przez dziewięć miesięcy odpowiadał za marketing banku.
Marek Kłuciński to ceniony fachowiec. Był nominowany w konkursie branży PR Protony. W przeszłości jeden z najlepiej rozpoznawanych i ocenianych rzeczników prasowych banków — według dziennikarzy finansowych. Z kolei w środowisku bankowców uchodzi za jednego z najbardziej doświadczonych branżowych PR-owców.
Tomasz Włodarczyk
Dyrektor zarządzający firmy doradztwa strategicznego Marketing Forces, został jednocześnie dyrektorem strategicznym agencji reklamowej Grey Matters. Firmy nie są powiązane. Agencja specjalizuje się w obsłudze komunikacji marketingowej BTL i ATL. Jest częścią Grupy ASM