Poznaj multichannel

DM
opublikowano: 23-04-2017, 22:00

9 maja w Warszawie odbędzie się spotkanie biznesowe dotyczące tworzenia efektywnego podejścia multichannel w branży materiałów budowlanych.

Eksperci z działu doradztwa strategicznego PwC pokażą, w jaki sposób stworzyć efektywną segmentację dystrybutorów, zróżnicować warunki handlowe, a także jak unikać konfliktów kanałowych w celu zwiększenia sprzedaży i zysków. Branża materiałów budowlanych w ostatnich latach przeżywa okres dynamicznegowzrostu, a sprzedaż produktów coraz częściej odbywa się za pośrednictwem kanałów online. Stwarza to nowe wyzwania dla producentów, którzy muszą umiejętnie różnicować warunki współpracy pomiędzy dystrybutorami, a także utrzymać równowagę między kanałami. Podejście to określa się jako multichannel. Uczestnictwo w spotkaniu jest bezpłatne, jednak aby wziąć w nim udział, należy zarejestrować się na stronie PwC Polska.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: DM

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu