Presserwis: Marquard Media Polska zamyka swoje tytuły

opublikowano: 14-11-2019, 06:41

W grudniu ukażą się ostatnie numery "CKM", oraz polskich wydań magazynów "Cosmopolitan", "Esquire", "Harper's Bazaar", "Joy" i"Playboy", informuje Presserwis.

Jako powód zamknięcia tytułów wydawnictwo podało "niedoskonały model biznesowy" i konkurencyjny rynek. Oprócz wydań papierowych ma zamknąć także strony internetowe tytułów, z wyjątkiem ckm.pl, który jedyny jest tytułem własnym wydawnictwa. Pracę w Marquard Media Polska może stracić nawet 70 proc. zatrudnionych, pisze Presserwis.

Średnia sprzedaż "Cosmopolitan" spadała w pierwszym półroczu 2019 roku o prawie 23 proc., "Joy" o prawie 30 proc., "CKM" o prawie 20 proc., "Harper's Bazaar" o ok. 17 proc., a "Playboya" o 13 proc., przypomina Presserwis.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Marek Druś, http://presserwis.press.pl

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy