Łączne wydatki na spoty sięgnęły 11,11 mln zł, bez uwzględniania rabatów. Na kanały TVN przypadło 36 proc. tej kwoty, wyliczył Presserwis. W przypadku TVN w okresie wrzesień-październik było to 2,9 mln zł, TVN24 857,1 tys. zł, TVN Siedem 176,8 tys. zł, a TVN 24 Biznes i Świat 12,7 tys. zł.

Grupa Polsat zebrała z reklam wyborczych 3,43 mln zł, a Telewizja Polska 3,21 mln zł, wyliczył Presserwis, dodając, że spośród kanałów najwięcej zarobiła główna antena Polsatu – 3,11 mln zł.
Najwięcej na płatne spoty wyborcze wydało w okresie wrzesień-październik Prawo i Sprawiedliwość (5,0 mln zł), druga była Platforma Obywatelska (4,45 mln zł). Wydatki reszty komitetów były zdecydowanie niższe.