Presserwis: najwięcej na wyborach zarobił TVN

DI, Presserwis
opublikowano: 2015-10-27 08:21

Na emisji spotów wyborczych najwięcej zarobiły kanały grupy TVN, informuje Presserwis.

Łączne wydatki na spoty sięgnęły 11,11 mln zł, bez uwzględniania rabatów. Na kanały TVN przypadło 36 proc. tej kwoty, wyliczył Presserwis. W przypadku TVN w okresie wrzesień-październik było to 2,9 mln zł, TVN24 857,1 tys. zł, TVN Siedem 176,8 tys. zł, a TVN 24 Biznes i Świat 12,7 tys. zł.

Sejm
Sejm
Krystian Maj/FORUM

Grupa Polsat zebrała z reklam wyborczych 3,43 mln zł, a Telewizja Polska 3,21 mln zł, wyliczył Presserwis, dodając, że spośród kanałów najwięcej zarobiła główna antena Polsatu – 3,11 mln zł. 

Najwięcej na płatne spoty wyborcze wydało w okresie wrzesień-październik Prawo i Sprawiedliwość (5,0 mln zł), druga była Platforma Obywatelska (4,45 mln zł). Wydatki reszty komitetów były zdecydowanie niższe.