Presserwis: Polsat wielkim wygranym Euro 2016

MD, presserwis.press.pl
opublikowano: 12-07-2016, 07:12

Polsat mógł zarobić ok. 40 mln zł na reklamach emitowanych podczas Euro 2016, a TVP1 ok. 19 mln zł, informuje Presserwis powołując się na szacunki przedstawione przez Marka Racławskiego z domu mediowego MullenLowe MediaHub.

Racławski powiedział Presserwisowi, że „Polsat jest wielkim wygranym EURO 2016”. Przypomniał, że spółka Zygmunta Solorza-Żaka zarobiła także na sprzedaży TVP sublicencji pozwalającej pokazać 11 meczów. Nieoficjalnie mówi się, że Polsat mógł dostać za to ok. 40 mln zł. Poza tym sprzedał także płatne kanały dla klientów indywidualnych.

imago/nordphoto/FORUM

Presserwis podaje, że według danych cennikowych Nielsen Audience Measurement za emisję 2,5 tys. spotów reklamowych podczas transmisji Euro 2016 Polsat uzyskał 71,1 mln zł. TVP1 za emisję 900 spotów miała dostać 38,6 mln zł.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: MD, presserwis.press.pl

Polecane