Prima Charter hamuje

MIR
opublikowano: 26-11-2007, 00:00

Czarterowy przewoźnik odłoży zakup samolotów o dwa, trzy miesiące. Przeszkodą jest nowa konkurencja.

Czarterowy przewoźnik odłoży zakup samolotów o dwa, trzy miesiące. Przeszkodą jest nowa konkurencja.

Prima Charter (dawny Fischer Air Polska) nadal prowadzi negocjacje na temat wejścia inwestora. Adam Wychowaniec, prezes przewoźnika, nie chce ujawnić szczegółów rozmów. Wiadomo jednak, że planowane zakupy trzech samolotów zostaną odłożone w czasie. Pierwszy z nich już miał być we flocie, kolejne do końca roku.

— Wpuszczenie na nasz rynek konkurencji sprawiło, że utraciliśmy część rejsów. Samoloty stałyby na płycie, a to narażałoby nas dodatkowo na spore koszty. Zakupy więc odłożymy o dwa, trzy miesiące — mówi Adam Wychowaniec.

Pieniądze na zakup maszyn są — zapewnia prezes, a dotychczasowi akcjonariusze nadal podtrzymują plany pozostania w spółce.

— Wkrótce ma nastąpić podwyższenie kapitału do 75 mln zł, a nasi akcjonariusze są gotowi wesprzeć kapitał Primy Charter do maksimum 140 mln zł. Taka kwota na razie nie jest nam jednak potrzebna — mówi Adam Wychowaniec.

Zapewnia, że Prima Charter nie ma zamiaru rezygnować z walki o rynek. Przypomnijmy, że w ostatnim czasie spółka przechodziła różne zawirowania w związku z rozliczeniami między obecnymi i przyszłymi akcjonariuszami.

Na te problemy nałożyły się pozwolenia dla konkurencyjnych linii. Dlatego firma została pozbawiona 10 proc. połączeń.

Przygotowując się do rozszerzenia oferty, Prima Charter uruchomiła nabór na szkolenia dla pilotów i personelu pokładowego, zwiększyła również zatrudnienie w pionach sprzedaży, zarządzania techniką, operacyjnym i obsługi przewozów.

Zdrowy Biznes
Bądź na bieżąco z informacjami dotyczącymi wpływu pandemii koronawirusa na biznes oraz programów pomocowych
ZAPISZ MNIE
×
Zdrowy Biznes
autor: Katarzyna Latek
Wysyłany nieregularnie
Katarzyna Latek
Bądź na bieżąco z informacjami dotyczącymi wpływu pandemii koronawirusa na biznes oraz programów pomocowych
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: MIR

Polecane