- Mamy okazję na stworzenie nowego ogniwa w procesie produkcji gier mobilnych. Dzięki wysokiej jakości produktu i braku bezpośredniej konkurencji zamierzamy ustanowić Quasu liderem tego typu usług na świecie. Aby zapewnić sprawne funkcjonowanie wydzielamy spółkę celową, która zajmie się dalszym rozwojem i komercjalizacją tej technologii. Pierwszych klientów i przychodów spodziewamy się już w tym roku – zapowiada Remigiusz Kościelny, prezes Vivid Games.

Quasu to narzędzie wprowadzające automatykę do procesu testowania gier mobilnych. Platforma umożliwia wszechstronne testowanie gier, m.in. w zakresie wydajności, stabilności, lokalizacji oraz testów funkcjonalnych na urządzeniach iOS i Android w czasie rzeczywistym. Produkt zapewnia znaczące skrócenie czasu testów dostarczając o wiele bardziej zaawansowane wyniki testów w porównaniu do tradycyjnego, manualnego procesu.
- Pracujemy nad Quasu już od 3 lat. Jakość techniczna gier mobilnych jest coraz bardziej istotna zarówno dla graczy jak również dla platform sprzedaży, co w połączeniu z rosnącą złożonością gier i defragmentacją urządzeń czyni proces tradycyjnego testowania manualnego długim, kosztowym i mało precyzyjnym. Quasu rozwiązuje te problemy oferując niedostępne do tej pory rozwiązania dla developerów - podkreśla zarządzający produktem Artur Boniecki, który dodaje, że spółka będzie poszukiwać finansowania zewnętrznego.
