Czytasz dzięki

Producent gier mobilnych przejął holenderski start-up

GSU
opublikowano: 15-07-2020, 12:57

Polski deweloper i wydawca działający na szybko rozwijającym się rynku gier mobilnych - firma Huuuge Games przejęła Playable Platform - holenderski start-up reklamowy.

Playable Platform została założona przez weteranów branży - Johana Lofstroma, byłego wiceprezesa EMEA w Chartboost oraz Erika Duindama, który zajmował stanowiska zarządcze w wielu firmach technologicznych w Nowym Jorku, Dubaju i Amsterdamie.

Przejęta spółka rozwija interaktywne, grywalne reklamy wykorzystujące zaawansowaną technologię creative. Spółka z siedzibą w Amsterdamie jest pionierem w tworzeniu grywalnych reklam oraz wprowadzaniu na rynek technologii creative optimization z zaawansowanymi funkcjami analitycznymi.

Playable Platform opracowało pierwszą technologię opartą na sztucznej inteligencji, która automatycznie optymalizuje kreację marketingową,  jak np. grywalne reklamy, interaktywne filmy i karty końcowe, dostosowując je do preferencji użytkownika. Firma została oceniona jako jedna z wiodących platform do tworzenia reklam kreatywnych przez GameAnalytics, firmę doradczą w branży gier.

Playable Platform w ciągu ostatnich kilku lat wspierało dziesiątki znaczących firm w branży gier mobilnych w osiągnięciu ich pełnego potencjału dzięki grywalnym reklamom i technologii creative optimization. 

- W ostatnich latach, większość platform marketingowych, takich jak Google i Facebook, staje się coraz bardziej automatyczna, sterowana danymi i kontrolowana przez algorytmy, z coraz mniejszymi możliwościami ingerencji ze strony człowieka. Z tego powodu my, działający w marketingu, mamy bardzo niewiele opcji, aby faktycznie kontrolować i wpływać na skuteczność naszych kampanii. Sama kreacja stała się najważniejszym aspektem reklamy, który możemy kontrolować, zmieniać, testować i stale ulepszać. Dlatego wizja marketingowa Huuuge oraz podejście Playable Platform idealnie połączenie. Uznaliśmy, że razem możemy osiągnąć niesamowite wyniki i pobić nowe rekordy – mówi Tal Shoham, dyrektor ds. marketingu w Huuuge Games.

Przejęcie oznacza, że Huuuge Games ma obecnie 11 biur na całym świecie zatrudniających łącznie ponad 600 osób.

Huuuge Games to jeden z największych, polskich producentów gier. Spółka, która swoją siedzibę ma w Szczecinie, zakończyła 2018 r. z ponad 220 mln zł przychodów. W swoim portfolio ma takie tytułu jak „Traffic Puzzle”, „Huuuge Casino”, czy „Billioneire Casino”. Według danych Sensor Tower dwie ostatnie gry wygenerowały w czerwcu odpowiednio 10 mln USD i 7 mln USD przychodów.

Rynek gier
Newsletter z wiadomościami nt. branży gamingowej oraz polskich producentów gier komputerowych.
ZAPISZ MNIE
×
Rynek gier
autor: Grzegorz Suteniec
Wysyłany raz w tygodniu
Grzegorz Suteniec
Newsletter z wiadomościami nt. branży gamingowej oraz polskich producentów gier komputerowych.
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: GSU

Polecane