Producent gier nie sprzedał całej emisji

opublikowano: 19-07-2018, 07:28

T-Bull, notowany na NewConnect producent gier, przydzielił 37,9 tys. z oferowanych 40 tys. akcji nowej emisji.

Połowę akcji przydzielono inwestorom indywidualnym, połowę - instytucjom. Nie doszło do redukcji zapisów.

Cena emisyjna wyniosła 50 zł, co przekłada się na wpływy rzędu 1,9 mln zł. Pierwotnie spółka liczyła na emisję 100 tys. akcji po 60 zł.

T-Bull chce przenieść notowania na rynek główny GPW. 

 

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Kamil Zatoński

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Inne / Producent gier nie sprzedał całej emisji