Program Kongresu

Informedia
opublikowano: 27-01-2010, 12:48

Program Kongresu

8 czerwca, wtorek

9.00 Rejestracja uczestników, poranna kawa

9.20 Uroczyste powitanie i otwarcie Kongresu

Arkadiusz Dawid, Prezes Bonnier Business Polska



Dokąd zmierza handel? Retailing w dobie zmian i przekształceń

—trendy, perspektywy i prognozy rozwoju



09.20-9:50 Zmiany w globalnym handlu detalicznym vs. zmiany na rynku lokalnym —korelacja czy wykluczanie?

Andrzej Maria Faliński, Dyrektor Generalny, POHiD

09.50-10:20 Najważniejsze trendy w handlu detalicznym

Joanna Adamska, Dyrektor ds. Współpracy z Sieciami, AC Nielsen Polska

10.20-10:50 Nowe wyzwania —nowe możliwości. Dokąd zmierza handel detaliczny?

  • Usługi dodatkowe: nowa twarz sieci handlowych i rosnące źródło przychodów
  • Handel internetowy: szansa czy zagrożenie dla sieci handlowych

Panel dyskusyjny

Joanna Adamska, Dyrektor ds. Współpracy z Sieciami, AC Nielsen Polska

Andrzej Maria Faliński, Dyrektor Generalny, POHiD

dr Urszula Kłosiewicz-Górecka, Dyrektor ds. Koordynacji i Badań, IBRKiK


10.50-11:30 Kryzysowa lekcja dla handlu detalicznego —wpływ spowolnienia gospodarczego na branżę

  • Trudne czasy sprzyjają odważnym... Kto i jak najbardziej skorzystał na kryzysie
  • Czy zwrot niektórych sieci w kierunku dyskontów to trwała czy tylko kryzysowa tendencja
  • Oszczędności mile widziane, czyli jak optymalizować procesy funkcjonowania sieci handlowych


Panel dyskusyjny


Carsol Saraiva, Członek Zarządu, Jeronimo Martins Dystrybucja

Marcin Śniegocki, Dyrektor ds. sprzedaży, Jutrzenka SA

Andrzej Szumowski, Wiceprezes Zarządu, Wyborowa SA, Prezes Zarządu, Stowarzyszenie Polska Wódka

Przemysław Budzbon, Dyrektor Zarządzający, ADP Polska

11.30-11:50 Przerwa kawowa



Strategie rozwoju handlu detalicznego



11.50-12:10 Jak szybciej osiągnąć więcej - zintegrowane planowanie, optymalizacja i realizacja w łańcuchu popytu i dostaw

Ido Aon, CEO, ISCS


Krzysztof Rozpara, Dyrektor Zarządzający Strategix Polska

12.15-12.45 Wystąpienie

SAF AG

12.45-13.15 Zmiana ,,układu sił" w handlu detalicznym - pozytywny wpływ konsolidacji i przejęć na kondycję branży

Wojciech Kruszewski, Prezes, Lewiatan '94 Holding


13.15-13.45 Inwestujemy zagranicą, bo tam jest potencjał —ekspansja zagraniczna jako główna strategia wzrostu i rozwoju

Marek Tarnowski, Prezes, Mokate

13.45-14.10 Jak internet wpływa na zachowanie tradycyjnych konsumentów: badanie klientów sieci Media/Saturn

Jerzy Warchałowski, Industry Head Retail&Finance&Ravel, Google Polska

14.10-15.10 Lunch


15:10-15.40 Akwizycje, ekspansja… a może inne alternatywy dla rozwoju branży retail?

  • Czy polski handel czekają jeszcze spektakularne fuzje i przejęcia
  • Bariery rozwoju organicznego: kto i czym wygrywa w wyścigu o najlepsze lokalizacje


Panel dyskusyjny

Andrzej Wojciechowicz, Prezes, BOMI

Jerzy Szkwarek, Prezes, Vobis

Marek Tarnowski, Prezes, Mokate

prof. Maria Sławińska, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu


15.40-16.10 Nowe formaty i specjalizacja szansą na uzyskanie przewagi konkurencyjnej

  • Hipermarkety najlepsze lata mają już za sobą? Kto teraz będzie nadawał ton w branży
  • Sklepy firmowe producentów. Komu opłaca się rozwinąć własną sieć dystrybucji


Panel dyskusyjny

Pedro Martinho, Członek Zarządu, Eurocash Franszyza

dr Jacek Roszyk, Prezes, Żabka Polska S.A.

16.10-16.40 IFS-Retail-zintegrowany pakiet nowoczesnych rozwiązań IT dla sieci handlowych

Bartłomiej Denkowski, Presales Manager, IFS Poland

16.40-17.00 Przerwa na kawę

17.00-17.30 Sieć franczyzowa najlepszym sposobem na obniżenie kosztów i szybki rozwój sieci

  • Franczyza twarda vs. miękka. Do jakich systemów franczyzowych garną się polscy przedsiębiorcy
  • Jak przygotować atrakcyjną ofertę dla franczyzobiorcy i ją sfinansować


Panel dyskusyjny

Pedro Martinho, Członek Zarządu, Eurocash Franszyza

Piotr Wilczyński, Członek Zarządu, Vision Express

Monika Dąbrowska, Prezes, Polska Organizacja Franczyzodawców, Franchising Manager, McDonald’s Polska Sp. z o.o.

17.30-18.00 Polska —rynek (już) nasycony czy rynek (jeszcze) wschodzący dla centrów handlowych?

Panel dyskusyjny

Jolanta Wawrzyszuk, Associate Director, DTZ Management Polska

Elżbieta Dmowska-Mędrzycka, Członek Zarządu, Polska Rada Centrów Handlowych

Szymon Łukasik, Starszy Negocjator w Dziale Powierzchni Handlowych, Cushman & Wakefield


18.00-18.30 Gdzie jest klient —sklep tradycyjny czy placówka handlu nowoczesnego?

  • Jak szybko zmieniają się nawyki zakupowe Polaków i co je najsilniej kształtuje
  • Jak duży udział w rynku handlowym w Polsce zdoła utrzymać tzw. tradycyjny handel


Panel dyskusyjny

Krzysztof Gradecki, Prezes, Eko Holding S.A.

Czesław Grzesiak, Wiceprezes Zarządu, Tesco Polska

Jan Sałata, Wiceprezes, Sieć Nasz Sklep

Bożenna Kolba, Prezes, Ogólnopolskie Stowarzyszenie Kupców i Drobnej Wytwórczości

Irena Wagner-Kołodziejczak, Prezes, Polska Grupa Supermarketów


18.30 Zakończenie pierwszego dnia Kongresu

Koktajl dla uczestników, w trakcie którego zostaną zaprezentowane wyniki badania mystery shopping w 10 największych centrach handlowych w Polsce: Ranking największych sieci i centrów handlowych w Polsce. Jakość obsługi klienta w polskim retailu.

Jurgita Adomaityte, CEO, Partner, DIVE Group

9 czerwca, środa

08.30-9.00 Rejestracja uczestników, poranna kawa

9.00-09.20 Uroczyste powitanie i otwarcie drugiego dnia Kongresu

Wiktor Szczepaniak, Puls Biznesu


09.20-9.45 Więcej za mniej…. codziennie! - czyli jak budować i efektywnie zarządzać siecią kilkuset sklepów

Case study Pepco Poland

Matthew Lythgoe, Członek Zarządu, Pepco Poland Sp. z o.o.

dr Tomasz Gawron, Prokurent, Columbus Polska Sp z o .o.


09.45-10.10 Dlaczego jest nam potrzebny operator logistyczny?

Case study Spedimex i SMYK

Marcin Bąk, Prezes Zarządu, Spedimex Sp. z o.o.

Dariusz Stolarczyk, Członek Zarządu, NFI Empik Media & Fashion S.A.

10.10-10.35 Dojrzały outsourcing - koszt, cel czy środek

Kuba Więcaszek, CEO, Accounting Plaza Central Europe

10.40 Jak obniżyć wydatki telekomunikacyjne firmy z branży retail

Piotr Osiadacz, Dyrektor ds. strategii, Crowley Data Poland

11.00-11.20 Przerwa na kawę

Marki i ich kierunki rozwoju - Sesja wspólna

11:20-11.55 Jak skutecznie i efektywnie zarządzać marką luksusową?

Wojciech Kruk, Prezes, W.Kruk, Wiceprzewodniczący Rady Nadzorczej, Vistula Group

11.55-12.30 „Dobre bo polskie” —polskie marki w cenie

Bożena Batycka, Prezes, Batycki

12:30-13.05 Marka własna —szansa na zwiększenie produkcji czy zagrożenie obniżenia rentowności?

Bernard Węgierek, Prezes, ZPC Otmuchów

13.05-14.05 Lunch

14.05-14.35 Niektóre praktyki rynkowe detalistów w świetle prawa konkurencji

Małgorzata Modzelewska de Raad, Adwokat, Kancelaria Wierzbowski Eversheds

Pola Ciupa, Prawnik, Kancelaria Wierzbowski Eversheds

14.35-15.05 Opłaty marżowe a monitoring cen - wpływ działań administracji na rozwój branży retail

Producent-Detalista-Administracja

  • Czy polski handel potrzebuje nowych regulacji prawnych i większej przejrzystości
  • Jak można skutecznie i trwale uregulować zasady współpracy między dostawcami a sieciami handlowymi

Panel dyskusyjny

Andrzej Gantner, Dyrektor, Polska Federacja Producentów Żywności

Waldemar Nowakowski, Prezes, Polska Izba Handlu

Andrzej Maria Faliński, Dyrektor Generalny, POHiD

15.05-15.20 Przerwa na kawę

SESJE RÓWNOLEGŁE

Każdy słuchacz może uczestniczyć w dowolnie wybranych prelekcjach z dwóch proponowanych sesji równoległych


I sesja: PRODUCENT - DYSTRYBUTOR

15.20-15.50 Sprostać coraz większym oczekiwaniom detalisty —skutecznie   negocjować czy zmienić strategię działania?

Krzysztof Tokarz, Prezes, PPHU Specjał


15.50-16.20 Tradycyjne czy nowoczesne kanały dystrybucji —która forma zapewnia przewagę konkurencyjną

Dan Fratila, Dyrektor Handlowy, Coca-Cola HBC Polska

II sesja: DETALISTA

15.20-15.50 Nowy „portret” konsumenta

Agnieszka Sora, Dyrektor Zarządzająca, GfK Polonia

 

15.50-16.20 Długofalowe i obustronne korzyści —jak efektywnie wdrożyć program lojalnościowy i zdobyć zaufanie klienta

Magdalena Grabowska, Dyrektor Marketingu i PR, Alma Market S.A.


16.20 Zakończenie Kongresu, podziękowanie, wręczenie certyfikatów

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Informedia

Polecane