Promocja neostrady skusiła internautów

Zbigniew Kazimierczak
22-09-2003, 00:00

Agresywna promocja neostrady okazała się tak skuteczna, że zablokowała system informatyczny Telekomunikacji Polskiej.

Od początku września Telekomunikacja Polska (TP SA) oferuje stały dostęp do internetu — neostradę — na nowych, znacznie atrakcyjniejszych warunkach.

— Zainteresowanie jest bardzo duże — mówi Piotr Kostrzewski, szef biura prasowego TP SA.

Nic w tym jednak dziwnego, skoro w ramach promocji przez 30 dni można korzystać z internetu praktycznie za darmo (opła- ta wynosi jedynie 1,07 zł). Rezygnacja w tym terminie nie po- ciąga zaś za sobą żadnych do- datkowych kosztów. Komu na- tomiast oferta TP SA się spodo- ba, może nadal korzystać z neostrady za 149 zł mięsięcznie (przy rocznej umowie), podczas gdy dotychczas kosztowało to prawie 200 zł.

Niestety, popyt na razie nie przekłada się na wzrost liczby użytkowników neostrady, gdyż masowy napływ zamówień zatkał system informatyczny operatora. Najpierw był kłopot z wydrukowaniem umowy, następnie błąd w systemie uniemożliwił pobranie z sieci kodów niezbędnych do aktywacji usługi. W ciągu dwóch pierwszych tygodni września tylko nielicznym internautom udało się zarejestrować w neostradzie.

— Popyt na usługę nie rozkłada się równomiernie. Są miejsca, gdzie na instalację trzeba poczekać dłużej, szczególnie w Warszawie — tłumaczy Piotr Kostrzewski.

Aby rozładować kolejkę, TP SA zwiększyła liczbę pracowników i wprowadziła pracę zmianową. Zdaniem Piotra Kostrzewskiego, pozwoli to w ciągu najbliższych dni uporać się z problemami.

Neostrada to szerokopasmowy, stały i szybki dostęp do internetu (prędkość 512 kb/s). Nie zależy on od pory dnia ani liczby użytkowników. Neostrada nie blokuje też linii telefonicznej.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Zbigniew Kazimierczak

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Inwestora / Promocja neostrady skusiła internautów