Sync dostał główną nagrodę w kategorii "przełomowe rozwiązanie". Obok niego w finale znalazł się Barclays, wyróżniony za znakomity pomysł na powiązane karty kredytowej z mediami społecznościowymi, dający klientom m.in. możliwość wpływania na funkcje karty oraz oferujący program giveback, w ramach którego wszyscy członkowie społeczności mogą kolektywnie korzystać z jego profitów (https://www.barclaycardus.com).
Ekosystem społecznościowy to miejsce, gdzie zadomowił się trzeci finalista - niemiecki Fidor Bank. Tu pomysł włączenia mediów społecznościowych polega na tym, że liczba "lajków" ma wpływ na oprocentowanie lokat. Z każdymi 2 tys. kliknięć stopa idzie kolektywnie w górę dla wszystkich posiadaczy rachunku FodorPay (https://www.fidor.de).
Wojciech Sobieraj, szef Aliora uważał Niemców za najgroźniejszego konkurenta.
Konkurs „Global Banking Innovation Award” organizuje Bank Innovation Instytute. Nagrody w pozostałych kategoriach zdobyli: OCBC Bank z Singapuru za innowację w dziedzinie produktu i usługi; turecki DenizBank za innowację w dziedzinie kanału dystrybucji; First National Bank z RPA, który zdobył tytuł najbardziej innowacyjnego banku 2012 roku.