Puchatek ma nowe opakowanie
Kakao Puchatek produkowane przez Maspex będzie miało nowe opakowanie. W ten sposób zostanie odświeżony wizerunek tej marki. Prace nad unowocześnieniem Puchatka prowadziła firma projektowa Lothar Böhm.
— Dzieci są bardzo wymagającymi odbiorcami i projektowanie dla nich jest nie lada wyzwaniem. Zastosowane metody komunikacji wizualnej jednocześnie mają przemawiać do dzieci i budzić zaufanie ich matek — mówi Joanna Szumańska senior consulting director z Lothar Böhm.
Twierdzi, że prace dla marki Puchatek nie były łatwym zadaniem. Odświeżając wizerunek, projektanci musieli zachować jego podstawowy atrybut, jakim jest wysoki poziom znajomości marki. Chodziło o to, aby klienci bez trudu mogli odnaleźć produkt na półce.
— Stworzono bardziej zabawny, dynamiczny charakter postaci Puchatka, przystający do współczesnych dzieci — aktywnych, uprawiających sporty, eksplorujących otaczający je świat. Nowy miś ma być dla dzieci partnerem przygód i zabaw, dlatego pojawiająca się na opakowaniu postać jest przyjacielska, bardziej wesoła i nosi czapeczkę lidera z numerem 1 — wyjaśnia Joanna Szumańska.
Nie jest to pierwszy projekt Lothar Böhm dla firmy Maspex. Dotychczas przeprowadzono prace między innymi dla takich marek jak Kubuś, La Festa i Tymbark.