„Puls” się pnie

28-03-2006, 00:00

„Puls Biznesu” znalazł się na czwartym miejscu lutowego zestawienia najbardziej opiniotwórczych mediów, przygotowanego przez Instytut Monitorowania Mediów (IMM). W tym to miesiącu w innych mediach cytowano nas aż 194 razy. Pierwsze miejsce zajęła „Gazeta Wyborcza”, za niąuplasowała się „Rzeczpospolita” oraz „Życie Warszawy”.

Dziewiąta pozycja przypadła pierwszemu spośród mediów elektronicznych — Radiu Zet. Z kolei pierwsza stacja telewizyjna — TVN 24 — nie zmieściła się w pierwszej dziesiątce. Co ciekawe: na trzecim miejscu wśród najczęściej cytowanych telewizji znalazła się TV Trwam. Wśród portali internetowych najlepszy był Onet.pl.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: UŚ

Najważniejsze dzisiaj

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Inwestora / „Puls” się pnie