PUNU może pomóc przy odwołaniu szefa PZU Życie

Beata Tomaszkiewicz
28-03-2001, 00:00

DC szturmuje polski rynek

Już wkrótce Pekao SA podpisze umowę z Diners Club na wydawanie kart tej organizacji. Taką umowę z DC zawarł już PBK.

Do tej pory Diners Club Polska i banki z nim współpracujące wydały polskim klientom 4,5 tys. kart. 60 proc. z nich jest w portfelach osób prywatnych, pozostałe to karty typu business. Ambicją DC jest, by do końca tego roku na polskim rynku było 10 tys. plastikowych pieniędzy z logo organizacji.

— Zamierzamy to osiągnąć przez wprowadzenie programu kart korporacyjnych, przeznaczonych dla dużych firm sieciowych o międzynarodowej strukturze. Wkrótce także dwa kolejne banki zaoferują nasze karty — mówi Marek Smolarz, dyrektor generalny DC Polska.

Jednym z banków, które już niedługo zaoferują karty DC, jest PBK. Do niego dołączy Pekao SA. Dotychczas jedyną instytucją posiadającą w ofercie karty z logo DC był Kredyt Bank.

Nie należy się jednak spodziewać, że Diners Club rozpocznie w 2001 roku walkę o rynek z Visą czy Europay’em. Organizacja ta kieruje swe produkty tylko do najbogatszej grupy klientów. W Polsce o karty DC mogą się ubiegać osoby, których potwierdzone PIT-ami dochody z ostatnich dwóch lat wynoszą minimum 100 tys. zł.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Beata Tomaszkiewicz

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Inwestora / PUNU może pomóc przy odwołaniu szefa PZU Życie