PZU przepraszało, mBank nie zamierza

Presserwis, DI
16-07-2009, 07:32

mBank (Grupa BRE) w kampanii swojego ubezpieczenia komunikacyjnego OC – mDirect - odwołuje się do prowadzonych od  maja działań reklamowych PZU - podał Presserwis.

Od ponad miesiąca PZU prowadzi kampanię, w której ludzie przepraszają swoich znajomych i rodzinę, że nie polecili im ubezpieczenia komunikacyjnego OC w PZU. Myśleli, że jest drogie, a okazało się inaczej. Ten pomysł wykorzystuje teraz mBank, promując mDirect, czyli swoje ubezpieczenie dostępne przez Internet. Na stronie banku pojawił się baner: ”Przeprosiny Zwróciły Uwagę”, przy czym te trzy słowa napisane są jedno pod drugim, więc pierwsze litery w pionie układają się w skrót PZU. ”Lepiej zwróć się do mDirect! U nas OC jest jeszcze tańsze” – informuje pełny komunikat reklamowy. – Reklama miała zaintrygować – wyjaśnia Anna Moszczyńska, rzeczniczka prasowa mBanku, pytana, dlaczego firma odwołuje się do pomysłu konkurencji. – Uważamy, że klienci mBanku, którzy polecają ofertę ubezpieczeń samochodowych, nie mają za co przepraszać. Dlatego postanowiliśmy utwierdzić ich w tym przekonaniu – dodaje Moszczyńska.

Wojciech Pronobis, dyrektor zarządzający ds. strategii marketingowej Grupy PZU, nie podjął jeszcze decyzji, czy firma będzie w tej sprawie interweniować w mBanku. – Dobrze, że konkurenci promują naszą kampanię. To pokazuje, że została zauważona i jest skuteczna – uważa Pronobis.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Presserwis, DI

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Banki / PZU przepraszało, mBank nie zamierza