Po zakończeniu audytu w Radiu Traffic jego nowy właściciel wystąpi do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji o zmianę zapisów programowych (obecne wymagają emisji bardzo dużej ilości słownych programów lokalnych) i o zmianę nazwy na Radio PiN. Przedstawiciele Radia PiN nie ujawniają, jaka część udziałów wrocławskiej stacji została kupiona - ale według naszych nieoficjalnych informacji jest to 100 proc. Janusz Wiatrak, dotychczasowy właściciel Radia Traffic, nie chciał odpowiedzieć na żadne pytanie związane z transakcją.
Przejęcie wrocławskiej stacji pokazuje, że Radio PiN dąży do poszerzania zasięgu technicznego nie tylko poprzez otrzymywanie częstotliwości od KRRiT (bierze udział w konkursach na częstotliwości w Poznaniu, Elblągu, Częstochowie i Kielcach) - to pierwsza akwizycja Radia PiN. Wcześniej negocjowało przejęcie Radia Jazz (nadaje w Warszawie i Krakowie), ale ono ostatecznie trafiło do Eurozetu.
Radio Traffic nadaje od września 2007 roku (w konkursie koncesyjnym pokonało m.in. Radio PiN). Nadaje w formacie AC, kładzie nacisk na informacje lokalne. Janusz Wiatrak wcześniej był dyrektorem Radia Klakson, które zostało sprzedane Agorze (i dziś nadaje jako Roxy FM). We Wrocławiu udział Radia Traffic w czasie słuchania wynosi 1,8 proc.
Radio PiN to rozgłośnia skierowana do biznesmenów i menedżerów, nadaje muzykę jazzowo-chilloutową, skupia się na informacjach gospodarczych i ekonomicznych. W Warszawie nadaje od września 2002 roku, w Łodzi – od września br. Większościowym udziałowcem jest powiązana z Telewizją Polsat spółka Teleaudio, a mniejszościowym – Prokom Investments SA. W Warszawie udział PiN-u w czasie słuchania wynosi 3,1 proc., a w Łodzi – 0,1 proc. (wszystkie dane: VII – X 2008, Radio Track, MillwardBrown SMG/KRC).