Recenzje

Grażyna Sobolewska
20-11-1998, 00:00

RECENZJE

Jacek Kall

Promocja sprzedaży, czyli jak sprzedać więcej

Przyzwyczailiśmy się do używania określenia promocja w niemal bliźniaczym połączeniu z reklamą. Jednak, według Jacka Kalla, firmy produkujące szybkozbywalne dobra konsumpcyjne powinny w sposób szczególny zwracać uwagę na strategię i taktykę działań promocyjnych, które można wspierać nie zawsze tylko kampanią reklamową. Całość dobrze udokumentowana i świetnie opracowana graficznie. Polecamy przedsiębiorcom i menedżerom.

Wydawca: Business Press

Frank Bettger

Jak przetrwać i odnieść sukces w biznesie

Jak odnieść sukces w biznesie? To bardzo proste, wystarczy napisać książkę, zaopatrzyć ją w intrygujący tytuł i sprzedać w czterech milionach egzemplarzy w USA, potem przetłumaczyć na język polski i czekać na efekty. Historia życia autora to przykład kariery w amerykańskim stylu. Nie ukończył żadnej szkoły. W wieku 11 lat sprzedawał na ulicach gazety, w wieku 14 lat był pomocnikiem palacza, a mając 40 lat kupił majątek wiejski o wartości 70 tys. dolarów. Rozmawiał z 40 tysiącami różnych klientów, składając przeciętnie pięć wizyt handlowych dziennie przez 25 lat. Więc jeśli taki facet zdecydował się na odsłonięcie tajemnic swojego sukcesu, to chyba warto jego książkę przeczytać.

Wydawca: Studio EMKA

Dale Carnegie

Jak zdobywać przyjaciół i zjednywać sobie ludzi

Arystoteles powiedział: „Mieć przyjaciół wielu, to nie mieć żadnego”. Przyjaźń, jak wszystko co cenne i ważne, nie występuje w ilościach hurtowych. Jeśli zgodnie z zaleceniami autora będziemy mówić ludziom to co chcą usłyszeć, okazywać zainteresowanie nawet tym, którzy nas w gruncie rzeczy nie obchodzą i obnosić swój uśmiech aż do zębów trzonowych, to na pewno zyskamy popularność, ale przyjaźń powinniśmy wybić sobie z głowy. Wbrew pozorom książka nie jest podręcznikiem dla podlizuchów. To idealna książka dla polityków. Wystarczy rozpocząć kampanię na rok przed sezonem, a efekt murowany i w dodatku tanim kosztem.

Wydawca: Studio EMKA

Recenzent Grażyna Sobolewska

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Grażyna Sobolewska

Najważniejsze dzisiaj

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu