RECENZJE
Jacek Kall
Promocja sprzedaży, czyli jak sprzedać więcej
Przyzwyczailiśmy się do używania określenia promocja w niemal bliźniaczym połączeniu z reklamą. Jednak, według Jacka Kalla, firmy produkujące szybkozbywalne dobra konsumpcyjne powinny w sposób szczególny zwracać uwagę na strategię i taktykę działań promocyjnych, które można wspierać nie zawsze tylko kampanią reklamową. Całość dobrze udokumentowana i świetnie opracowana graficznie. Polecamy przedsiębiorcom i menedżerom.
Wydawca: Business Press
Frank Bettger
Jak przetrwać i odnieść sukces w biznesie
Jak odnieść sukces w biznesie? To bardzo proste, wystarczy napisać książkę, zaopatrzyć ją w intrygujący tytuł i sprzedać w czterech milionach egzemplarzy w USA, potem przetłumaczyć na język polski i czekać na efekty. Historia życia autora to przykład kariery w amerykańskim stylu. Nie ukończył żadnej szkoły. W wieku 11 lat sprzedawał na ulicach gazety, w wieku 14 lat był pomocnikiem palacza, a mając 40 lat kupił majątek wiejski o wartości 70 tys. dolarów. Rozmawiał z 40 tysiącami różnych klientów, składając przeciętnie pięć wizyt handlowych dziennie przez 25 lat. Więc jeśli taki facet zdecydował się na odsłonięcie tajemnic swojego sukcesu, to chyba warto jego książkę przeczytać.
Wydawca: Studio EMKA
Dale Carnegie
Jak zdobywać przyjaciół i zjednywać sobie ludzi
Arystoteles powiedział: „Mieć przyjaciół wielu, to nie mieć żadnego”. Przyjaźń, jak wszystko co cenne i ważne, nie występuje w ilościach hurtowych. Jeśli zgodnie z zaleceniami autora będziemy mówić ludziom to co chcą usłyszeć, okazywać zainteresowanie nawet tym, którzy nas w gruncie rzeczy nie obchodzą i obnosić swój uśmiech aż do zębów trzonowych, to na pewno zyskamy popularność, ale przyjaźń powinniśmy wybić sobie z głowy. Wbrew pozorom książka nie jest podręcznikiem dla podlizuchów. To idealna książka dla polityków. Wystarczy rozpocząć kampanię na rok przed sezonem, a efekt murowany i w dodatku tanim kosztem.
Wydawca: Studio EMKA
Recenzent Grażyna Sobolewska