RECENZJE
Wojciech Budzyński
Reklama techniki skutecznej perswazji
Z reklamą jest jak z medycyną, wszyscy się na niej znają, a niektórzy nawet czują się powołani do napisania książki. Skutki niejednokrotnie prezentowaliśmy na naszych łamach. W tym wypadku zapewniam, Wojciech Budzyński naprawdę zna się na reklamie i udowadnia to na łamach swojej książki. Jest to pozycja traktująca temat w sposób profesjonalny, rzetelny i praktyczny.
Polecam tę lekturę zarówno osobom, które zamierzają zająć się reklamą, jak również potencjalnym klientom agencji.
Wydawca: Poltext-Warszawa
Jerzy Konieczny
Wstęp do etyki biznesu
Człowiek mozolnie przez całe życie uczy się odróżniać dobro od zła, a los nieustannie sprawdza, czy był dobrym uczniem. W przypadku ludzi biznesu klasówki zdarzają się wyjątkowo często, a w dodatku nie wiadomo, kto podlicza wyniki.
Każdy proces decyzyjny ma swój kontekst etyczny i moralny. Czy lektura tej książki sprawi, że patrzenie w lustro przy goleniu (makijażu) nie będzie czynnością żenującą, radzę sprawdzić osobiście. Polecam biznesmenom i kandydatom na biznesmenów.
Wydawca: Konsalnet Warszawa
Jan Białocerkiewicz
Cudzoziemcy w Rzeczpospolitej Polskiej
Publikacja prezentuje stan prawny na dzień 1 października 1998 r.
W przypadku komentarzy do obowiązujących aktów normatywnych ważne jest zarówno doświadczenie jak i przygotowanie merytoryczne autora. Zatrudniony w Katedrze Prawa Międzynarodowego UMK Jan Białocerkiewicz jest autorem wielu publikacji z zakresu prawa międzynarodowego.
Ponieważ coraz więcej firm i osób fizycznych wchodzi w stosunki cywilno-prawne z cudzoziemcami, książka powinna okazać się bardzo przydatna zarówno urzędnikom nowych jednostek administracji samorządowej jak i biznesmenom.
Wydawca: TNOiK „Dom Organizatora” — Toruń
Recenzent:
Grażyna Sobolewska