Redan poprawił sprzedaż

ANP
opublikowano: 07-06-2013, 10:50

W maju tego roku obroty odzieżowej grupy Redan wyniosły 37,8 mln zł (plus 5 proc. r/r). Grupie pomogła część dyskontowa (siec TextilMarket).

- W ramach grupy systematycznie notujemy poprawę obrotów. Maj był szczególnie udany dla sieci dyskontowej, gdzie uzyskaliśmy dwukrotnie większą dynamikę przychodów niż powierzchni handlowej. To pozytywny efekt prowadzonej przez nas optymalizacji struktury sprzedaży TextilMarket, w ramach której koncentrujemy się konstruowaniu oferty opartej o najbardziej preferowane przez naszych klientów artykuły - napisał w komunikacie prasowym Bogusz Kruszyński, wiceprezes Redan.

Obroty sieci TextilMarket wyniosły w maju 20,8 mln zł (plus 6 proc. r/r).  W tym czasie powierzchnia handlowa tego segmentu zwiększyła się o 3 proc.

W segmencie modowym obroty w maju 2013 r. wzrosły o 4 proc. r./r do 17,0 mln zł. Narastająco przez pierwszych pięć miesięcy sprzedaż odzieży pod markami Top Secret, Troll i Drywash przyniosła 86,7 mln zł (plus 12 proc. r./r).

- Pomimo wzrostu, zrealizowana w maju sprzedaż w segmencie fashion jest obarczona nadal nie do końca sprzyjającą zakupom letniej oferty pogodą oraz kumulacją aż 4 dni świątecznych wolnych od handlu – dodaje w komunikacie Bogusz Kruszyński

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: ANP

Polecane