Reklama hula w sieci

Karol JedlińskiKarol Jedliński
opublikowano: 2016-05-05 22:00

4 mld — taką barierę przychodów w 2017 r. przebije zapewne polski rynek reklamy internetowej. Według badania AdEx, realizowanego na zlecenie Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska, w 2015 r. rynek reklamy on-line nad Wisłą rozpędzał się z kwartału na kwartał, w ostatnim notując już ponad 30-procentowy wzrost. Siłą napędową okazała się promocja w formie wideo (34 proc. r/r) oraz mobilna, która niemal potroiła udziały w całym torcie reklamy on-line, dobijając do 16 proc. © Ⓟ

3,2200,53260 mld zł Tyle na reklamę on-line wydano w Polsce w 2015 r.

20 proc. Taki skok zanotował cały rynek reklamy on-line.

0,53 mld zł Tyle nowych pieniędzy napłynęło na polski rynek internetowy w 2015 r.

260 proc. O tyle wzrosły wydatki na reklamę na urządzeniach mobilnych.

Dane: AdEx, IAB Polska