Renesans w parku rozrywki

opublikowano: 20-10-2019, 22:00

Budowa Mandorii, renesansowego miasta przygód, ma kosztować 108 mln zł.

Długo trzymana w tajemnicy inwestycja w Rzgowie pod Łodzią jest na etapie projektowania — dowiedział się „Puls Biznesu”. Będzie to park rozrywki nawiązujący do tematyki renesansowych miast handlowych, a realizuje go firma PTAK, czyli właściciel Miasta Mody PTAK — modowego centrum handlowego w tym samym mieście. Park rozrywki powstanie tuż obok — na działce o wielkości 50 ha.

ZAKUPY, ROZRYWKA I RENESANS:
ZAKUPY, ROZRYWKA I RENESANS:
Takiego parku rozrywki w Polsce jeszcze nie było. W jednym z budynków obok modowego centrum handlowego na obrzeżach Łodzi ma powstać Mandoria, która przeniesie klientów w czasy… renesansu. Rodzinna spółka Ptak, właściciel obiektu, licz, że kostiumy i zwyczaje sprzed setek lat zainteresują rodziny z dziećmi
Fot. ARC

— Polski rynek parków rozrywki jest obecnie w fazie intensywnego wzrostu. Mamy świadomość, że to ostatni moment na wejście na ten rynek, zanim się on nasyci — komentuje Albert Ptak, przewodniczący rady nadzorczej firmy PTAK.

Inwestycja została podzielona na kilka etapów. Pierwszy, z budżetem 108 mln zł, obejmuje stworzenie pod dachem całorocznego rodzinnego parku rozrywki o powierzchni 15 tys. m kw. Otwarcie zostało zaplanowane na lato 2020 r.

— Nad projektem Mandorii już od wielu miesięcy pracuje międzynarodowy zespół z doświadczeniem w tworzeniu i projektowaniu tematycznych parków rozrywki, ale także w zarządzaniu obiektami handlowymi, w którego skład wchodzą specjaliści w zakresie gastronomii, handlu i marketingu — mówi Daniel Heinst, dyrektor projektu.

Tematem przewodnim parku rozrywki będzie handel w czasach renesansu, a celem przedsięwzięcia jest zapewnienieodwiedzającym atmosfery miasta z XVI w.

— Atrakcjom zapewniającym zabawę — rollercoasterom, karuzelom, wirującym beczkom i innym — będzie towarzyszyła bogata oferta gastronomiczna. W Mandorii znajdą się także sklepy z wysokiej jakości ubraniami, pamiątkami i starannie wyselekcjonowanymi produktami dla dzieci — mówi Albert Ptak.

W ciągu kilku miesięcy ruszy rekrutacja pracowników — zatrudnienie w parku rozrywki znajdzie 120 osób.

Nieruchomości
Najważniejsze informacje z branży nieruchomości mieszkaniowych i komercyjnych. Wiadomości, komentarze i analizy rynkowe.
ZAPISZ MNIE
×
Nieruchomości
autor: Dominika Masajło, Paweł Berłowski
Wysyłany raz w tygodniu
Najważniejsze informacje z branży nieruchomości mieszkaniowych i komercyjnych. Wiadomości, komentarze i analizy rynkowe.
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Aleksandra Rogala

Polecane