Reserved chce podbić region

MAZ
opublikowano: 17-09-2007, 00:00

Pod hasłem „Paris mon amour” firma odzieżowa Reserved zaczyna międzynarodową kampanię reklamową jednocześnie w Polsce i w Czechach, a na mniejszą skalę także w Rosji, na Słowacji, Węgrzech, Ukrainie, Łotwie, Litwie i w Estonii. Filmy prezentujące jesienną kolekcję Reserved w drugiej połowie września wyemitują TVN, TVP, Polsat i kanały tematyczne. Akcja składa się z dwóch odsłon i z przerwami potrwa do końca roku. Kampania obejmie pisma dla kobiet, mężczyzn i dzienniki, billboardy w największych miastach, reklamy w internecie oraz promocję przez SMS-y i e-maile. Autorem kampanii jest zespół kreatywny LPP, właściciela marki Reserved. Spoty wykonał Papaya Film, za zakup mediów odpowiadają Universal McCann i LPP.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: MAZ

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Media / Reserved chce podbić region