RMS startuje w Polsce

Małgorzata Zgutka
opublikowano: 13-09-2001, 00:00

RMS startuje w Polsce

Radio Marketing Service, europejska firma specjalizująca się w sprzedaży czasu radiowego, w połowie września rozpocznie działalność w Polsce. Jej przedstawicielem na naszym rynku będzie spółka RMS Polska. Do czerwca jej udziałowcami byli RMS Hamburg i Broker FM, należący do holdingu RMF FM.

Obecnie RMS Hamburg stał się jedynym udziałowcem polskiego oddziału. Zdaniem Tomasza Hilta, prezesa RMS Polska, powodem zmian własnościowych była chęć uniknięcia sytuacji, w której interesy stacji radiowej i niezależnego brokera mogłyby zacząć kolidować ze sobą.

Radio Marketing Service Polska będzie swoim klientom oferować czas antenowy stacji radiowych. Zajmie się również kompleksowym planowaniem i opracowywaniem strategii medialnej.

RMS Polska szczyci się doskonałym softwarem. Podkreśla również to, że dysponuje know- -how międzynarodowej firmy, która stworzyła program do planowania efektywnych kampanii radiowych. RMS ma już oddziały w Austrii, Wielkiej Brytanii, Francji i Włoszech.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Małgorzata Zgutka

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu