Rok komisji praw pasażerów

GAS
12-10-2006, 00:00

Minął pierwszy rok działalności Komisji Ochrony Praw Pasażerów (KOPP), która zajmuje się rozpatrywaniem skarg w przypadku odwołania lotu (442 skargi), znacznego opóźnienia (260 spraw) lub odmowy przyjęcia na pokład samolotu (64 skargi). W tym czasie KOPP prowadziła 1052 sprawy. W ponad połowie stwierdziła naruszenie przepisów przez przewoźników i przyznała rację pasażerom, w 30 proc. przypadków nie stwierdziła naruszenia, resztę umorzyła.

KOPP zajmuje się skargami po wyczerpaniu procedury reklamacyjnej u przewoźnika

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: GAS

Najważniejsze dzisiaj

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Transport i logistyka / Rok komisji praw pasażerów