Rośnie imperium luksusu

Agnieszka Janas
opublikowano: 21-08-2007, 00:00

W Polsce powstaje kolejna ekskluzywna sieć. Paradise Group zapowiada otwarcie 25 butików odzieżowej marki Max & Co.

W Polsce powstaje kolejna ekskluzywna sieć. Paradise Group zapowiada otwarcie 25 butików odzieżowej marki Max & Co.

Spółka Paradise Group sprzedaje na polskim rynku dobra luksusowe firm: Boss, Burberry, Ermenegildo Zegna, Kenzo czy Georgio Armani.

— Wkrótce na placu Trzech Krzyży, w budynku Holland Park, otwarty zostanie pierwszy w kraju sklep z butami Weston & Church’s. Wynajęliśmy tu także powierzchnię potrzebną do powiększenia butiku Boss. Będą w nim dostępne pełne kolekcje damskie z linii Orange i Black oraz akcesoria. Niedaleko od Weston & Church’s ulokowaliśmy natomiast pierwszy w Polsce butik Max & Co, młodszej linii z grupy Max Mara — wymienia Jerzy Mazgaj, prezes i właściciel Paradise Group.

Spółka planuje rozwijanie w Polsce sieci sprzedaży nowych linii i marek. Szczególnie duże nadzieje wiązane są z Max & Co.

— W ciągu 3 lat chcemy otworzyć 25 sklepów w największych miastach Polski. Zamierzamy mieć butiki nie tylko przy głównych ulicach, ale także w centrach handlowych. To pozwoli nam szybciej znajdować odpowiednią powierzchnię — uważa Jerzy Mazgaj.

W naszym kraju wciąż ustawiają się kolejki do wynajęcia sklepu w dobrych centrach, a i powierzchnie handlowe przy głównych ulicach nie świecą pustkami.

— To prawda, jednak pozyskanie takiego najemcy jak Max & Co jest korzystne dla centrów. Podnosi to poziom obiektu i przyciąga klasę średnią — twierdzi Jerzy Mazgaj.

Plac Trzech Krzyży staje się salonem stolicy — tu można znaleźć ekskluzywną odzież i dodatki. Poza sklepami marek z portfolio Paradise Group (z wyjątkiem Kenzo), działają przy nim m.in. sklepy Escady, Furli, atelier projektantki mody Izabeli Łapińskiej czy, z innej branży, salonik Rosenthala (porcelana).

25

Tyle butików ma liczyć nowa sieć należąca do Paradise Group.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Agnieszka Janas

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy