Rusza oferta Komputronika

KL
opublikowano: 14-06-2007, 00:00

Komputronik chce dostać ze sprzedaży akcji 48 mln zł. Wyda je m.in. na akwizycje sieci sprzedaży IT. Debiut — na początku lipca.

Komputronik chce dostać ze sprzedaży akcji 48 mln zł. Wyda je m.in. na akwizycje sieci sprzedaży IT. Debiut — na początku lipca.

Komputronik, dystrybutor sprzętu komputerowego i właściciel jednego z największych sklepów internetowych, ponad 18 mln zł z 48 mln zł od inwestorów wyda na przejęcia. Zamierza przejmować m.in. sieci sklepów z komputerami w Polsce lub za granicą. Chce też kupić producenta niszowego oprogramowania. Podpisał też umowę przedwstępną zakupu portalu benchmark.pl

4,5-6 mln zł Komputronik wyda na rozbudowę sklepu internetowego. Chce wprowadzić obsługę w wielu językach i płatności w walutach.

— Zamierzamy też otworzyć oddziały zagraniczne i rozszerzyć asortyment o elektronikę użytkową i RTV — zapowiedział Wojciech Buczkowski, prezes i współwłaściciel spółki.

7 mln zł Komputronik wyda na uruchomienie 30 własnych sklepów „niewirtualnych”. Oprócz nich pod marką Komputronik działa sieć sklepów franczyzowych. Do końca 2009 r. firma ma mieć ponad 150 salonów (pod koniec 2006 r. było ich ponad 40).

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: KL

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu