Ruszyła platforma MediaX

Wojciech Surmacz
16-11-2000, 00:00

Ruszyła platforma MediaX

26 października 2000 r. ruszyła uniwersalna platforma wymiany mediowej MediaX, która daje 24- -godzinny dostęp do rynku mediowego w Polsce. MediaX została stworzona z myślą o firmach sprzedających i kupujących przestrzeń mediową, aby zracjonalizować i usprawnić komunikację na rynku mediowym w Polsce. Jak informuje Jowita Dżus-Korocińska, dyrektor ds. mediów MediaX (na zdjęciu), istotą całego przedsięwzięcia jest dostarczenie wszystkim graczom rynku mediowego — zarówno sprzedającym przestrzeń reklamową (prasie, radiu, TV, reklamie zewnętrznej, kinom), jak i kupującym media (agencjom reklamowym, domom mediowym i klientom bezpośrednim) — uniwersalnej platformy do pełnej prezentacji ofert handlowych, szybkiej komunikacji oraz bezpiecznego dokonywania transakcji. Jak deklarują twórcy tej platformy (polskich specjalistów z branży mediowej, informatyków, programistów i grafików), MediaX nie jest kolejnym wirtualnym portalem czy mediową stroną internetową. Jest to przedsięwzięcie typu business to business (B2B), które została stworzone z myślą o profesjonalistach działających na rynku mediowym. System informatyczny, jakim jest MediaX, umożliwia wgląd w planowane transakcje z dowolnego punktu na świecie. Możliwa jest również gradacja dostępu do platformy poprzez nałożenie filtra uprawnień, co pozwala na ograniczenie lub rozszerzenie dostępu do tych danych i transakcji, które są w zakresie kompetencji danego pracownika. Filtry w kodach dostępu mogą być zarówno poziome, jak i pionowe, ograniczać dostęp do typu mediów (prasa, TV) lub typu działań (np. dostęp do planowania, a nie zawierania transakcji). MediaX jest pierwszym projektem stworzonym w spółce e-farm.pl. Powstała ona w kwietniu 2000 r., inwestuje w internetowe produkty i usługi z grupy B2B. WS

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Wojciech Surmacz

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Inwestora / Ruszyła platforma MediaX