Od sezonu letniego doda loty do Alicante i Salonik, a także zwiększy częstotliwość lotów na trasach do Barcelony, Bolonii, Liverpoolu, Londynu, Mediolanu, Oslo, Paryża i Rzymu.
- Jesteśmy zachwyceni, że wracamy na lotnisko nr 1 w Warszawie. Wróciliśmy, bo jest najtańsze w stolicy, pasuje do naszego modelu, a pasażerowie je wolą. Dodamy co najmniej dwie trasy od lata 2014. W 2014 r. przewieziemy na to lotnisko 1,3 mln pasażerów. Z taką liczbą pasażerów Modlin stanie się jednym z większych portów w Polsce, w których operuje Ryanair. Nie mamy tu jeszcze bazy, bo brakuje nam samolotów. Złożyliśmy zamówienia na 175 nowych maszyn. Będziemy dostawać je od końca 2014. W ciągu 12-18 miesięcy otworzymy w Modlinie bazę – zapowiada Michael Cawley, wiceprezes Ryanaira.
Linia ma bazę w Krakowie i Wrocławiu, lata w Polsce do 11 lotnisk, oferuje 142 połączenia, a w tym roku planuje przewiezienie 6 mln pasażerów.
- Polski rynek ma wielki potencjał, 40-50 mln pasażerów i sporą ich część chcemy wozić z Modlina – zapowiada Michael Cawley.
Ryanair ma 81 mln pasażerów, 1,6 tys. połączeń z 57 baz, lata do 180 lotnisk w 29 państwach. Liczba pasażerów ma urosnąć do 110 mln.
