Przez dziewięć miesięcy wdrożono w Kompanii Piwowarskiej (KP) zintegrowany system zarządzania SAP, który wspiera najważniejsze obszary biznesu producenta piwa — sprzedaż, dystrybucję, zaopatrzenie, finanse i kontroling oraz analizy biznesowe. System ma pomóc KP, jako części SABMiller Group, spełniać wymogi ustawy Sarbanes-Oxley — raportowania i standardów corporate governance dla giełdy w Nowym Jorku. Wdrożenie było prowadzone przez ponad 100-osobowy zespół projektowy we współpracy z Deloitte i SAP Polska. W systemie będzie pracowało 750 użytkowników w trzech browarach i szesnastu centrach dystrybucyjnych Kompanii Piwowarskiej.
W KP wdrożono m.in. najnowszą wersję mySAP ERP 2004 w obszarach: finansów, księgowości, kontrolingu, gospodarki materiałowej, sprzedaży i dystrybucji. Na potrzeby analiz biznesowych, komunikacji i integracji systemu SAP z innymi systemami w firmie wykorzystano narzędzia SAP NetWeaver, m.in.: hurtownię danych (SAP NetWeaver Business Warehouse), portal korporacyjny (SAP NetWeaver Portal), infrastrukturę wymiany danych (SAP NetWeaver Exchange Infrastructure). Zarządzanie produkcją i zaopatrzeniem wspomaga branżowa aplikacja SAP Beverage, dedykowana branży producentów napojów, opracowana przez SAP i Deloitte na bazie oprogramowania z rodziny mySAP.