SEB TFI bada swoich klientów

GN
06-02-2007, 00:00

Klienci lepiej oceniają SEB TFI — wynika z badań przeprowadzonych przez AcNielsen. W porównaniu z 2005 r. klienci wyżej ocenili dopasowanie oferty do potrzeb, profesjonalizm i efektywność obsługi w placówkach oraz dostępność funduszy SEB.

Z badań wynika, że w decyzji o wyborze funduszu coraz większą rolę odgrywa opinia osoby zaufanej, a internet staje się coraz popularniejszym kanałem sprzedaży.

— Staramy się wychodzić naprzeciw oczekiwaniom klientów i rozwijać ofertę zgodnie z ich potrzebami — tłumaczy celowość badania Ewa Małyszko, prezes SEB TFI.

Zadowolenia klientów nie potwierdzają liczby. W 2006 r. aktywa zarządzane przez SEB TFI spadły z 2,03 mld do 1,57 mld zł, a udział w rynku z 3,32 do 1,59 proc.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: GN

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Kariera / / SEB TFI bada swoich klientów