Seniorzy kupują online

Klienci z grupy wiekowej 55+, według danych Merlin.pl, poświęcają na zakupy dwa razy więcej czasu niż najmłodsi konsumenci, w wieku 18-24 lata. Przy zakupach są oni jednak znacznie bardziej wymagający.

 25-34

Tyle lat ma najliczniejsza grupa klientów Merlin.pl, ale średni wiek kupujących cały czas wzrasta.

Polscy seniorzy, wbrew powszechnej opinii, wcale nie stronią od zakupów internetowych. Wręcz przeciwnie, ich liczba z roku na rok wzrasta. Wskazują na to również dane upublicznione przez Merlin.pl — w ubiegłym roku 13 proc. nowych klientów stanowiły osoby w wieku powyżej 55. roku życia.

Z ich udziałem realizowana była co szósta transakcja, dokonana w obrębie e-sklepu. Starsi klienci w sektorze e-commerce przestają więc być już tylko niszą. © Ⓟ

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Anna Bełcik

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Firmy / Seniorzy kupują online