W pierwszej ofercie publicznej spółka Simple Day zebrała połowę zakładanej kwoty, sprzedając 313,7 tys. akcji. Cenę emisyjną ustalono na 13,5 zł za akcję.
– Pozyskaliśmy fundusze wystarczające, by zrealizować większość przyjętych celów emisyjnych. Realizacja części z nich została już rozpoczęta. Szykujemy się do uruchomienia dużej kampanii marketingowej marki Twój Cel To – mówi Michał Karewicz, prezes Simple Day.
Pieniądze zostaną przeznaczone m.in. na ekspansję na rynki unijne i wprowadzenie nowych produktów. Spółka zapowiada, że w pierwszej połowie 2022 r. zadebiutuje na NewConnect.
Simple Day jest właścicielem marek Twój Cel To - oferującej suplementy health & beauty - oraz 4TheBest, którą stworzono z myślą o graczach. Przychody ze sprzedaży po trzech kwartałach 2021 r. wyniosły 14 mln zł (wzrost o 11 proc. r/r), a zysk netto 5 mln zł (wzrost o 3 proc.).