Simple ubierze sąsiadów

  • Alina Treptow
opublikowano: 13-03-2015, 00:00

Odzieżowa marka znowu próbuje sił na rynkach zagranicznych — najpierw na Litwie, potem w Czechach.

Polska znowu zaczyna być za ciasna dla odzieżowego Simple Creative Products. Kilka lat temu firma należąca do grupy Gino Rossi próbowała sił na rynkach zagranicznych.

Zaczęła otwierać salony w Niemczech, jednak w 2011 r. wycofała się z tych planów. W tym roku Simple Creative Products ponownie ruszyło za granicę — tym razem na wschód i południe. Tydzień temu spółka otworzyła pierwszy salon w Wilnie na Litwie. Będzie on działał w ramach franczyzy.

— Do końca półrocza otworzymy też pierwszy salon Simple w Czechach. Za granicą obie marki — Simple oraz Gino Rossi — rozwijamy w ramach franczyzy — mówi Tomasz Malicki, prezes Gino Rossi.

W tym roku cała grupa obuwniczo-odzieżowa planuje zwiększyć sieć do 100 sklepów Gino Rossi i 66 salonów Simple (co przełoży się na wzrost powierzchni o 2 tys. mkw.).

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Alina Treptow

Polecane