Siódemkowa kampania

RAF
opublikowano: 17-11-2008, 00:00

Demo Effective Launching realizuje nową kampanię wizerunkowo-handlową dla marki Osiedle Europejskie.

Demo Effective Launching realizuje nową kampanię wizerunkowo-handlową dla marki Osiedle Europejskie.

Osiedle powstaje w Krakowie. Składa się z kilkunastu segmentów mieszkalnych, infrastruktury usługowej i terenów zielonych. Całość jest usytuowana kaskadowo, z perspektywą na Las Wolski i Bielany. Inwestor to spółka Novo Maar, należąca do międzynarodowej grupy deweloperskiej AFI Europe.

Podstawą strategii i motywem przewodnim kampanii jest cyfra 7, która symbolizuje siódmą rocznicę działalności dewelopera i nawiązuje do wcześniejszej akcji promocyjnej "Europejskie Limited Edition — 7 proc. rabatu na 7. urodziny osiedla". Obecna kampania zaczęła się 1 listopada i potrwa siedem miesięcy.

— W komunikacji, której hasło brzmi "Osiedle z wizją", prezentujemy siedem filarów wizji Osiedla Europejskiego. Chcemy w ten sposób zwrócić uwagę nabywców na nowy standard projektowania i budowania osiedli — tłumaczy Maciej Klaś, strategy analys planner Demo Effective Launching.

Od listopada 2008 r. do maja 2009 r. co miesiąc komunikaty reklamowe będą kolejno prezentowały jeden z siedmiu "filarów" standardu nowoczesnego budownictwa mieszkaniowego. Działania obejmują lokalną prasę (m.in. "Gazetę Wyborczą w Krakowie", "Dziennik Polski") i internet. Media zaplanował i kupił dom mediowy PRO Media House.

Demo Effective Launching wprowadziło lub repozycjonowało ponad 100 marek. Jej najnowsi klienci to Tiger, Zumi, Bakoma Twist. Wśród innych prowadzonych przez agencję są m.in. Grześki, Ludwik, Kamis, Bakoma, W. Kruk, Wojas, BP, Isover, Cukier Królewski.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: RAF

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Media / Siódemkowa kampania