Skidata liczy na stadiony

ANP
opublikowano: 11-12-2009, 00:00

Spółka wykona zabezpieczenia na stołecznym stadionie Legii. Apetyt ma na kolejne kontrakty w Polsce.

Spółka wykona zabezpieczenia na stołecznym stadionie Legii. Apetyt ma na kolejne kontrakty w Polsce.

Skidata, międzynarodowa firma oferująca rozwiązania w zakresie m.in. systemów parkingowych, narciarskich i kontroli dostępu, mocniej zaistnieje w Polsce. W najbliższy poniedziałek podpisze umowę na budowę systemu zabezpieczeń na nowym stadionie Legii Warszawa. Kwoty zdobytego kontraktu jeszcze nie ujawnia.

— Jesteśmy przekonani, że rynek, na którym działamy, w Polsce ma duży potencjał. Skidata oferuje już systemy parkingowe w Warszawie, Poznaniu i innych miastach w Polsce. Współpracujemy z tutejszymi partnerami, bo chcemy być dłużej obecni na tym rynku — mówi Sabine Hoelzl, kierowniczka marketingu w Skidacie.

W Austrii spółka ma centrum badawczo-rozwojowe w zakresie systemów parkingowych, kontroli dostępu i biletowych. Na badania i rozwój każdego roku przeznacza blisko 13 proc. przychodów. W 2008 r. sprzedaż Skidaty sięgnęła ponad 151 mln EUR (80 proc. to eksport).

— Rynek w Polsce związany z piłką nożną jest w fazie rozwoju, głównie dzięki zbliżającego się EURO 2012. Dlatego koncentrujemy tu nasze działania — dodaje Sabine Hoelzl.

Firma nie ujawnia, jakie chce osiągnąć przychody z naszego rynku.

Właścicielem Skidaty jest notowana na giełdzie w Szwajcarii spółka Kudelski Group.

6 tys.

Tyle systemów instalacji na świecie dostarczyła Skidata. Z tego 3,5 tys. dotyczą systemów parkingowych.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: ANP

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu