SMS na miarę MSP

  • Marta Bellon
05-10-2012, 00:00

Limtel proponuje małym i średnim firmom sposób na dotarcie do klientów z mało kosztownym komunikatem marketingowym.

Spółka z Olsztyna stworzyła platformę umożliwiającą wysyłanie kampanii esemesowych z komunikatem marketingowym. Została stworzona także z myślą o małych i średnich przedsiębiorcach, którzy okazjonalnie przeprowadzają kampanie marketingowe z wykorzystaniem wiadomości tekstowych.

— Poprzez usługę SMS API nasi klienci wykorzystują przekaz do informowania klientów o istotnych okolicznościach biznesowych lub usługowych. Jeden z nich, który prowadzi lokalny warsztat samochodowy, ma program komputerowy połączony z naszym systemem. Warsztat ten w swoim programie odznacza stan naprawy samochodu, a system poprzez platformę LimSMS wysyła informacje do klienta w formie wiadomości tekstowej, np. „Pana samochód jest już gotowy i czeka na odbiór. Zapraszamy” — tłumaczy Grzegorz Siehień, ekspert ds. telekomunikacyjnych z firmy Limtel.

Firma wprowadza na rynek rozwiązania komunikacji mobilnej od dwóch lat. Z jej platformy korzysta około tysiąca klientów. Wśród nich są małe, średnie, a także duże firmy.

— LimSMS, tak jak wszystkie usługi Limtel, są oferowane w modelu chmury. Oznacza to, że nie pobieramy żadnych opłat związanych z zakupem aplikacji, jest ona dostępna za darmo. Klient płaci jedynie za wysłane esemesy, dokonuje zapłaty z konta prepaid — tłumaczy Grzegorz Siehień.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Marta Bellon

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Firmy / SMS na miarę MSP