Spada sprzedaż poradników

Presserwis, Marcin Gesing
19-05-2004, 00:00

Wszystkie poradnikowe tygodniki kobiece zanotowały w lutym spadek sprzedaży w porównaniu z lutym 2003 r. — wynika z najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy. To kolejny miesiąc spadków sprzedaży w tym segmencie, mimo dołączania gadżetów i kampanii promocyjnych. Średnia sprzedaż „Przyjaciółki” (Edipresse Polska), lidera segmentu, wyniosła w lutym 477,2 tys. egz. i była niższa od ubiegłorocznej o 13,3 proc. Na drugim miejscu znalazł się tygodnik „Naj” (G+J Polska) ze sprzedażą 362 tys. egz. (spadek 8,7 proc.), a na trzecim „Pani Domu” (Axel Springer Polska) z 317,5 tys. egz. (spadek 23,2 proc.).

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Presserwis, Marcin Gesing

Najważniejsze dzisiaj

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Inwestora / Spada sprzedaż poradników