Spec od promocji w City Interactive

KL
20-05-2011, 10:00

Polska spółka poważnie podchodzi do  międzynarodowej promocji. Ściągnęła eksperta z Electronic Arts.

Niedawno na zagraniczne rynki trafiła kolejna wersja sztandarowej gry City Interactive (CI) - "Sniper Ghost Warrior". Tym razem na platformę Sony Playstation 3. Gra sprzedaje się świetnie. A w przygotowaniu jest już "Sniper 2", który także chce podbić świat. Żeby mocno zaistnieć na całym świecie, spółka zatrudniła nie byle kogo. Od kilku dni globalnym PR i marketingiem zajmuje się Jonathan Goddard, który wcześniej pracował w Electronic Arts (EA) - największej na świecie firmie w branży cyfrowej rozrywki. Tam odpowiadał za międzynarodowy PR tytułów wydawanych przez EA. Był też dziennikarzem. Odpowiadał za tematykę technologiczną w międzynarodowym dzienniku Metro.

- Chcemy być bardziej widoczni - wyjaśnia decyzję o zatrudnieniu Goddarda Marek Tymiński, prezes CI.
Cieszy go, że nowy szef PR będzie "na pokładzie" CI w trakcie największych światowych targów tej branży - E3.

Jonathan Goddard traktuje pracę w CI jak wyzwanie.

- City Interactive jest dynamicznie rosnącym wydawcą. Ma ambicje, by rozwijać się na arenie międzynarodowej i to sprawiło, że zaczął szukać ludzi z doświadczeniem, aby pomogli mu osiągnąć założony cel. A ja, po kilku latach pracy w EA, byłem otwarty na nowe wyzwania - mówi Jonathan Goddard.
Nowy szef marketingu przyznaje, że zanim podjął rozmowy z City Interactive, niewiele wiedział o polskich grach.

- Ale szybko się uczę - dodaje Jonathan Goddard.

Ma już obserwacje.

- W polskiej branży gier są prawdziwe talenty, które śmiało mogą konkurować na arenie międzynarodowej. Jednak polski lokalny rynek nie wykazywał w ostatnich latach dużego wzrostu. Jasne jest też, że upodobania graczy zmieniły się i wolą grać na konsolach niż na komputerach PC. Jest więc oczywiste, że spółki mogą rosnąć tylko zwiększając obecność za granicą i rozwijając gry na wiele różnych platform -uważa Jonathan Goddard.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: KL

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Media / Spec od promocji w City Interactive