Spożywcy jadą do Tokio

opublikowano: 25-07-2013, 00:00

Przedsiębiorcy będą promować się na specjalnym polskim stoisku podczas targów w stolicy Japonii. Zgłaszać się można tylko do piątku.

To już ostatni dzwonek, aby zarejestrować się na misję gospodarczą do Kraju Kwitnącej Wiśni. Wyjazd jest przeznaczony dla polskich przedsiębiorców z branży spożywczej. Głównym punktem programu będzie udział w 48. edycji międzynarodowych targów spożywczych Supermarket Trade Show (SMTS). Impreza odbędzie się od 12 do 14 lutego w centrum wystawienniczym Tokyo Big Sight.

Targi SMTS są organizowane od 1964 r. Mają na celu ułatwianie kontaktów biznesowych z japońskimi importerami, sieciami dystrybucyjnymi (1,7 tys. supermarketów) i pośrednikami handlowymi. Mogą z nich skorzystać firmy już obecne na rynku japońskim, jak i te, które dopiero planują ekspansję w tym kierunku.

W ramach imprezy Wydział Promocji Handlu i Inwestycji (WPHI) Ambasady RP w Tokio planuje stworzyć specjalny pawilon skupiający polskie firmy.

Znajdzie się na nim miejsce także dla japońskich importerów polskich produktów. Stoisko będzie składało się z modułów. Każdy przedsiębiorca może wykupić jeden z nich, natomiast dwa moduły, które wynajmuje WPHI, będą udostępnione do dyspozycji firm na spotkania biznesowe i rozmowy z potencjalnymi klientami.

Za pośrednictwem WPHI w Tokio polscy przedsiębiorcy mogą uzyskać 5 proc. zniżki na zakup powierzchni i wyposażenia stoiska na targach (ponieważ ambasada nie płaci 5 proc. podatku konsumpcyjnego). Oprócz wydatków na wynajem powierzchni przedsiębiorcy ze swojej kieszeni opłacą koszty biletu lotniczego, hotelu i transportu produktów.

26.07

Tego dnia mija termin zgłaszania się do udziału w targach SMTS 2014.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Sylwester Sacharczuk

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu