SPRAY Usługi silnie zintegrowane Spray

IT
opublikowano: 2007-10-29 00:00

Spray dostarcza usługi telekomunikacyjne za pośrednictwem własnej sieci szkieletowej. Firma ma obecnie kilkanaście tysięcy klientów, a jej sieć obejmuje swym zasięgiem ponad 35 tys. mieszkań. Strategia spółki to oferowanie usług zintegrowanych, zawierających telefon, internet i telewizję kablową. Swoim klientom zapewnia system rabatów w opłatach instalacyjnych i abonamentowych. Spray dostarcza także usługi głosowe do klientów biznesowych.

Spray

Prezes Bogdan Paszkowski

Wartość rynkowa na 9.10.2007 (mln zł) 103,1

Przychody netto I-VI 2007 (mln zł) 6,74

Zysk netto I-VI 2007 (mln zł) 0,79

Dynamika przychodów I-VI 2006/I-VI 2007 (proc.) 70,51

www.spray.net.pl

Struktura udziałów

Bogdan Paszkowski 12,98

Barbara Bodart 12,42

Rafał Brzezowski 11,33

Waldemar Sałata 11,33

Włodzimierz Wasiak 12,58

Telnap 7,45

KBC TFI 5,64

Pozostali 26,27