Spray dostarcza usługi telekomunikacyjne za pośrednictwem własnej sieci szkieletowej. Firma ma obecnie kilkanaście tysięcy klientów, a jej sieć obejmuje swym zasięgiem ponad 35 tys. mieszkań. Strategia spółki to oferowanie usług zintegrowanych, zawierających telefon, internet i telewizję kablową. Swoim klientom zapewnia system rabatów w opłatach instalacyjnych i abonamentowych. Spray dostarcza także usługi głosowe do klientów biznesowych.
Spray
Prezes Bogdan Paszkowski
Wartość rynkowa na 9.10.2007 (mln zł) 103,1
Przychody netto I-VI 2007 (mln zł) 6,74
Zysk netto I-VI 2007 (mln zł) 0,79
Dynamika przychodów I-VI 2006/I-VI 2007 (proc.) 70,51
www.spray.net.pl
Struktura udziałów
Bogdan Paszkowski 12,98
Barbara Bodart 12,42
Rafał Brzezowski 11,33
Waldemar Sałata 11,33
Włodzimierz Wasiak 12,58
Telnap 7,45
KBC TFI 5,64
Pozostali 26,27