SPROSTOWANIE
W tekście „Czas i konstrukcja oferty PKN przyniosły sukces” („PB” z 7 lipca) znalazł się akapit: ÇProblem, który w najbliższych miesiącach będzie narastać, to upolitycznienie firmy. Trzymający się blisko prawicy tygodnik „Wprost” w ostatnim numerze sugeruje, że część wydatków towarzyszących wprowadzeniu logo Orlenu może sfinansować działania polityków AWS. Prawdopodobieństwo jest o tyle duże, że — czego już „Wprost” nie napisał — ta sama katowicka agencja reklamowa, która wprowadza Orlen, odpowiada za wizerunek Mariana Krzaklewskiego.Č Treści zawarte w powyższych sformułowaniach nie mają żadnych podstaw w rzeczywistości i są czystym wymysłem autora, opartym na nie sprawdzonych plotkach.
Katowicką agencją „odpowiedzialną za wprowadzenie Orlenu” jest agencja Diskau Advertising Ltd. (...) Agencja Diskau Advertising Ltd. nie jest zaangażowana w żaden formalny ani nieformalny sposób w kreowanie wizerunku Pana Mariana Krzaklewskiego. (...)
Stanisław Diskau prezes