Sprzedać, żeby zyskać

Rafał Kerger
01-06-2005, 00:00

Sprzedałem HyperMedia — mówi nam Sławomir Stępniewski. 10 lat temu zaczynał z 500 zł. Dziś jego agencja jest w globalnej sieci interaktywnej Isobar.

Agencja HyperMedia, lider polskiego rynku interaktywnego, przystąpiła do największej globalnej sieci interaktywnej Isobar, należącej do brytyjskiego Aegis Media. Sławomir Stępniewski, dotychczasowy właściciel HyperMedia, zostanie szefem Isobar w Polsce i będzie odpowiadał za Europę Środkową i Wschodnią. Negocjacje w sprawie sprzedaży trwały od jesieni 2004 r.

Wspólna wizja, lepszy poziom

Stępniewski zadzwonił do „Pulsu Biznesu”, żeby poinformować o decyzji. I podzielić się satysfakcją.

— Połączenie się z globalną ekstraklasą pozwoli spółce przejść na zupełnie inny poziom prowadzenia biznesu — tłumaczy dotychczasowy prezes HyperMedia, a od momentu przejęcia również dyrektor zarządzający Isobar w Polsce.

— HyperMedia to niekwestionowany lider w regionie Europy Środkowej i Wschodniej — w regionie, który staje się coraz ważniejszy dla międzynarodowych klientów. Nasze połaczenie to niewątpliwie ważny ruch na drodze do oferowania klientom na całym świecie najlepszych rozwiązań — dodaje zadowolony Nigel Morris, prezes Isobar.

Z pokoiku na szczyt

Założona w 1996 r. HyperMedia jest trzykrotnym laureatem przyznawanego przez Polski Przemysł Reklamowy tytułu agencji interaktywnej roku. Oprócz projektowania i tworzenia serwisów www, agencja przeprowadza internetowe kampanie promocyjne, bada i mierzy ich skuteczność, zajmuje się optymalizacją efektywności kampanii reklamowych, a także tworzeniem strategii komunikacji.

— Zaczynaliśmy od tworzenia stron internetowych. Siedzieliśmy w trzy osoby w malutkim pokoiku na warszawskim Żoliborzu. Mieliśmy 500 złotych i dwa komputery. Wtedy przekonanie przedsiębiorców, że faksy przechodzą do lamusa, było wprost niewyobrażalne. Na szczęście racja była po naszej stronie — mówi Sławomir Stępniewski.

HyperMedia pracuje dla 28 stałych klientów. Należą do nich m.in. PKO BP, PTC ERA, Philip Morris, Procter & Gamble czy Maspex.

Stępniewski był dotąd właścicielem 90 proc. udziałów spółki.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Rafał Kerger

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Kariera / / Sprzedać, żeby zyskać