Sprzedawca polski

PAP
opublikowano: 01-07-2013, 07:04

Polski sprzedawca słabo zna się na tym, co robi. Tylko co drugi proponuje wypróbowanie lub przetestowanie produktu, a zaledwie co trzeci pomaga przy podjęciu decyzji o zakupie - informuje "Gazeta Wyborcza".

Takie są wyniki analizy firmy Daymaker. Podstawieni przez nią klienci byli w lutym 2013 r. w 605 punktach sprzedaży 121 sieci z 19 branż. Okazało się, że w porównaniu z zeszłym rokiem aż 15 branż poprawiło swoje podejście do konsumenta.

A jest o co walczyć, bo według raportu, firmy, które osiągnęły najlepsze wyniki pod względem obsługi klienta, mają wyższą sprzedaż - i to o 39 proc.

fot. Borys Skrzyński
fot. Borys Skrzyński
None
None
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: PAP

Polecane