Sprzedaż grupy Eldorado niższa w 2002 niż planowano

opublikowano: 2002-11-18 11:11

WARSZAWA (Reuters) - Grupa Eldorado, lubelska firma zajmująca się prowadzeniem sklepów detalicznych i dystrybucją zmniejszyła tegoroczną prognozę przychodów ze sprzedaży do 667 milionów złotych z 727 milionów złotych prognozowanych wcześniej, podała spółka w materiałach na poniedziałkową konferencję prasową.

Nie zmienił się natomiast szacunek zysku netto na ten rok. Spółka nadal prognozuje 10 milionów złotych zysku.

Wcześniej przedstawiciele spółki informowali, że Eldorado w kolejnych latach może zwiększać zysk netto o ponad jedną czwartą rocznie.

Po trzech kwartałach sprzedaż grupy wyniosła 499 milionów złotych zysku netto 6,5 miliona złotych.

Eldorado prowadzi sieć sklepów pod marką Stokrotka i udziela franszyzy na sklepy Groszek.

((Reuters Serwis Polski, tel +48 22 653 9700, fax +48 22 653 9780, [email protected]))