Stealth odjeżdża Veno

Karol Jedliński
opublikowano: 22-07-2010, 06:42

AutoGroup chce zarabiać, m.in. na swojej wyścigówce, już w 2011 r. Testuje pojazd i odcina się od producenta innego superauta.

Ci, którzy nie mogą doczekać się na superauto od notowanego na NewConnect Veno, swoje nadzieje kierują w stronę szykującego się do debiutu na NC AutoGroup. Ta spółka rozwija brytyjski projekt Stealth pod postacią modelu B7. W czerwcu wydawało się, że można już witać się z gąską. Sportowe cacko zostało oficjalnie i z wielką pompą zaprezentowane. Jednak samochód pokazany wtedy publiczności nie był przygotowany do jazdy. Żeby był w pełni gotowy na rynek, potrzeba jeszcze kilka miesięcy na dopieszczenie szczegółów.

— W B7 serwisujemy właśnie skrzynię biegów, ruszamy z badaniami osiągów samochodu. Zastrzegam, że robimy samochód z przeznaczeniem na tory wyścigowe. Wersja tzw. cywilna B7 będzie nadawała się raczej na przejażdżki po autostradzie — zaznacza Bartłomiej Szczebel, wiceprezes AutoGroup, którego największym udziałowcem jest notowany na NC Bluemerang PRE IPO.

Producent B7 od kilku dni ma nowych mniejszościowych udziałowców, wśród nich są menedżerowie spółki. Z inwestycji wycofał się za to nie kto inny jak Veno.

Więcej w czwartkowym Pulsie Biznesu.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Karol Jedliński

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Motoryzacja / Stealth odjeżdża Veno