Supermarket mBanku rośnie

ADM
opublikowano: 19-03-2007, 00:00

Aktywa Supermarketu Funduszy Inwestycyjnych (SFI) mBanku wyniosły na koniec lutego 1,41 mld zł. Liczba klientów korzystających z tej usługi przekroczyła 246 tys. Największy udział w aktywach SFI miały TFI Skarbiec, TFI DWS oraz towarzystwo Legg Mason.

Aktywa Supermarketu rosną dzięki rozszerzającej się ofercie mBanku. W lutym bank rozpoczął dystrybucję fun- duszy AIG Parasol Podatkowy, a w marcu PZU Specja-listyczny FIO Funduszy Zagranicznych. To nie koniec nowości. W drugiej połowie marca planowane jest wprowadzenie jeszcze jednego nowego funduszu Skarbiec Ochrony Kapitału. Ponadto trwają testy wdrożeniowe, zarówno dla World Investment Opportunity Fund jak i TFI PKO.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: ADM

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu