System ocen pracowniczych

AS
07-09-2007, 00:00

Jakie są sposoby poprawiania efektywności pracowników? Które metody przeprowadzania wywiadu z pracownikami wybrać? Na takie i podobne pytania odpowiadają Richard Lepsinger i Anntoinette D. Lucia w książce „360 stopni. System ocen pracowniczych” (Wydawnictwo Helion). Chodzi o metodę uzyskiwania informacji o kompetencjach i możliwościach rozwoju pracowników. Jej podstawą jest samoocena oraz opinie współpracowników, przełożonego, podwładnych czy klientów wewnętrznych. Opinie te są dostępne dla pracownika. Książka zawiera informacje niezbędne do wdrożenia i stosowania systemu 360 stopni, w tym przykłady zastosowań tej metody w celu rozwiązania problemów organizacyjnych, a także możliwości przystosowania jej do potrzeb firmy.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: AS

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Kariera / System ocen pracowniczych