Szczerość, a nie alibi

MK
opublikowano: 25-01-2008, 00:00

Absencje pracowników kosztowały duże przedsiębiorstwa (ponad tysiąc pracowników) w USA średnio 760 tys. dol. rocznie — wynika z badań firmy CCH, obejmujących lata 1995- -2007. Nieobecność najczęściej jest tłumaczona: chorobą, problemami rodzinnymi, potrzebami osobistymi i stresem. Specjaliści ds. HR twierdzą, że jeśli potrzebujemy wolnego, to lepiej postawić na szczerość, niż szukać wątpliwych wymówek. Z sondażu portalu Careerbuilder.com wynika, że aż 23 proc. pracowników zwolniono z powodu nieusprawiedliwionych absencji.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: MK

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu